شرایط و قوانین

قوانین و مقررات استفاده از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی مبین رایان

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سایت مبین رایان به دقت ملاحظه فرمایید.

قوانین عمومی :

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های مبین رایان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط به کاربر است. 

کاربر یا مشتری کیست؟

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه آنلاین مبین رایان اقدام کند.

رعایت حریم شخصی :

مبین رایان به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.

تمامی کالاها،تصاویر،متن ها، گرافیک و … توسط مبین رایان تولید شده و در انحصار مبین رایان می باشد.
مبین رایان متعهد میشود در حد توان از حریم خصوصی شما دفاع کند و در این راستا تکنولوژی مورد نیاز برای هر چه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد.
در واقع با استفاده از سایتpccentershiraz.ir، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
در صورت استفاده از خدمات سایت ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری یا رمز ورود انجام میپذیرد بعهده کاربران است.

 

رویه ارسال کالا :

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشنود. نحوه ارسال کالا از فروشگاه اینترنتی پی سی سنتر در روزهای کاری به روش های مختلف اعم از ارسال با پیک ، ارسال با پست و همینطور ارسال با تیپاکس صورت می گیرد.

پی سی سنتر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد.با این وجود در صورتیکه موجودی محصولی در مبین رایان به پایان برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مبین رایان محفوظ است و یا مشتری میتواند بجای کالای به اتمام رسیده محصول دیگری را جایگزین کند.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و بطور کامل تکمیل کنند.

بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.بنابراین درج آدرس و ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری بمنزله مورد تائید بودن صحت آنهاست و در صورتیکه این موارد بصورت صحیح و کامل درج نشده باشد ، مبین رایان جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. لازم‌ بذکر است افزودن کالا به سبد خرید بمعنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی برای مشتریان ایجاد نمیکند.

شهر شیراز: 

پیک: با انتخاب پیک برای ارسال کالا در کمترین زمان ممکن کالا به دست شما خواهد رسید. (هزینه پیک بر عهده خود شخص خریدار می باشد که پیک در زمان تحویل هزینه را دریافت می کند)

تیم فروش ما قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال، با شما تماس خواهند گرفت، همچنین چنانچه قصد دارید سفارش خود را در بازه زمانی معینی دریافت کنید می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن در  قسمت توضیحات در مرحله اطلاعات سفارش، اعلام نمایید. پی سی سنتر  همه تلاش خود را به کار می بندد تا سفارش خریداران در حدود ساعت درخواستی تحویل گردد.

دیگر شهرها:

پست پیشتاز :

یکی از گزینه های مطمئن ارسال سفارشات در خارج از محدوده شهر شیراز پس پیشتاز می باشد. که بر اساس کد رهگیری مرسوله پستی می توانید از زمان و موقعیت مرسوله خود با خبر شوید و زمان حدودی رسیدن مرسوله به مقصد بین 24 تا 72 ساعت طول می کشد. 

تیپاکس :

یکی از گزینه های دیگر و مطمئن ارسال سفارشات توسط شرکت خصوصی تیپاکس می باشد. (هزینه تیپاکس بر عهده خود شخص می باشد)

زمان تحویل مرسوله از مبدا به مقصد پس از تحویل آن به شرکت تیپاکس، در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است اما پی سی سنتر نمی تواند تضمینی برای زمان آن به مشتریان بدهد و این زمان بر عهده شرکت تیپاکس می باشد که توسط کد رهگیری ارسال شده می توانید مرسوله خود را رهگیری نمایید.

پایانه ترمینال :

جهت هماهنگی با ما تماس بگیرید یا در توضیحات محصول ذکر نمایید که تیم پشتیبانی ما با شما تماس حاصل نماییند. سفارشاتی  که از طریق ترمینال ارسال می شود توسط اتوبوس های ترمینال حمل شده و تحویل آن بستگی به زمان حرکت اتوبوس دارد.

مهلت تست ۷ روزه پی سی سنتر :

شرایط مرجوعی و عودت :

تلفن های تماس :

  ۰۹۱۷۹۹۱۰۲۶۸  |   ۰۹۰۲۳۰۱۴۰۲۲   |   ۰۷۱۳۶۴۷۴۸۵۸   |   ۰۷۱۳۶۴۷۴۶۲۶

دفتر مرکزی و مرکز امور مشتریان :

استان فارس ، شیراز ، خیابان ملاصدرا ، کوچه 2 ، مرکز کامپیوتر پارس  (Pc Center) طبقه همکف واحد 102